Eesti Toiduainetööstuste Liidu sõnul on Eesti suuremad pagaritööstused aastaga jõudsalt kasvatanud täisterast pagaritoodete valikut enda tootmises. Ka 2017. aasta parim pagaritoode Eesti Pagari „Pagari röst“ vastab kehtivale täistera standardile.

Näiteks on Eesti Pagaril aastaga sortimenti lisandunud neli toodet, mis sisaldavad üle 50% täisterajahu. Sel aastal on Eesti Pagar kokku müünud juba üle 14 miljoni viilu täisteratooteid. Kui iga viilu pikkuseks arvestada keskmiselt 10 cm, moodustaksid need viilud üksteise kõrvale paigutatult ligi 1500 kilomeetrise rivi. Reaalsuses tähendab see vahemaad Tallinnast Berliinini.

Teisel suuremal pagaritööstusel Fazeril on aastaga tootevalikusse lisandnud kolm uut täisteratoodet ning täisteratoodete osakaal nende sortimendis on nüüdseks 20%. Käesoleva aasta augusti seisuga on Fazer müünud üle 7 miljoni viilu täisteratooteid. Viilud üksteise kõrvale paigutades jõuaksid leivasõbrad niimoodi Tallinnast Gotlandile.

Eesti turul müüdavatest toodetest on Leiburil täisteratooteid kõige rohkem, umbes kolmandik, ja need annavad ka kolmandiku käibest. Tegemist on märkimisväärse vahega, sest kolm aastat tagasid olid mõlemad näitajad umbes kümme protsenti. Kui 2011. aastal söödi 1,3 tuhat tonni Leiburi täisteraleiba ja -saia, siis 2015. aastal juba 3,6 tuhat tonni. 2011. aastal tarbitud 43,3 miljonit viilu Leiburi täisteraleiba on tänaseks aastal kasvanud juba 120 miljonini. Nii et täisteratooted inimestele meeldivad ja tervislik toitumine näitab meie toidukorvides jõuliselt muskleid.