Maanteel on kolm puhkekohta, kus on tualetid, istumiskohad ja laste mänguväljakud.
Maanteel on ka kaks ökodukti ja nutikad loomade tuvastussüsteemid, mis anduritega annavad liiklusjuhtimiskeskusele signaali, kust alandatakse selles piirkonnas kiirust.

Tänu uuele maanteele läks Tallinnast Tartusse teekond 3 kilomeetrit lühemaks ja 6 minutit kiiremaks.

Vana maantee jääb teenindama kohalikku liiklust, samuti ei lubata uuele maanteele rasketehnikat, nt suuri põllumajandusmasinaid. Vana maantee ääres elavatele inimestele saabus täna keskpäeval aga maanteemürast vaikus.

Kose–Ardu 12 kilomeetri pikkuse lõigu ehitus algas 2017. aastal. Ehitushanke sai endale AS TREV-2 Grupp ning lepingu kogumaksumuseks oli 50 650 000 eurot.

Ardu-Võõbu vahelise 11-kilomeetrise lõigu ehitamine algas 2018. aastal. Selle maksumuseks oli 38 077 000 eurot ning ehitushanke võitis AS GRK Infra ja Graniittirakennus Kallio Oy.

Maantee kogumaksumus on ligi 89 miljonit eurot.