Mihailovs tõi välja, et otsus siseneda kõigepealt digitaalselt ning rajada väljastuspunkt koos näidistesaaliga tulenes Eesti digitaalsest küpsusest. „Meie eesmärgiks oli tuua IKEA taskukohane, kuid samas ka maitsekas ning funktsionaalne disain Eesti tarbijatele lähemale, kuna eestlaste osakaal IKEA Leedu ja Läti poodide külastustel on märkimisväärne. E-pood ning väljastuspunkt annavad võimaluse tellida tooteid mugavalt kõikjalt ning minna neile ise väljastuspunkti järele või tellida kulleriga koju,“ kirjeldas Mihailovs. Ta lisas, et väljastuspunktis on näidistesaal, kust kodusisustajad saavad ammutada inspiratsiooni disainerite poolt kujundatud näidistubadest ning paluda abi ka näiteks köögi, garderoobi ja riiulite tellimisel.

IKEA e-pood on kaasaegne veebikeskond, mis tagab ligipääsu 8000 kodusistustootele. Kõiki e-poe tooteid on võimalik kulleriga koju tellida või neile ise väljastuspunkti järele minna.

Tallinnas avatav väljastuspunkt hõlmab 6000 m2 ala, millest 1500 m2 moodustab näidistesaal ning planeerimisala ja ülejäänud logistikakeskus. Lisaks pakub IKEA ka kodusisustuseks vajalikke lisateenuseid nagu ruumide mõõtmine, mööbli kokkupanek ning paigaldamine. Samuti on avatud teenused äriklientidele.

Kui e-pood on avatud ööpäevaringselt, siis väljastuspunkt on avatud igapäevaselt kella kümnest hommikul kuni kaheksani õhtul.