Kultuurimajades toimub müük tavaliselt iga kolme nädala tagant.

Ka Lääne Elus hiljuti ilmunud reklaamis kirjeldatakse peamiselt meest, meevahast, taruvaigust ning astelpaju- ja seedriõlist koosnevat Promedi palsamit muuhulgas sõnadega "juba tarvitamise algul paraneb oluliselt üldine enesetunne ja täheldatakse ägedate haigussümptomite kadumist". Veel lubab reklaam, et toode "anneb kiire ja positiivse tulemuse" kõikvõimalike tervisprobleemide korral.

Ravimiameti ravimite osakonna juhataja asetäitja Ott Laiuse sõnul peab sellise reklaami puhul olema toode registreeritud, seda aga Promedi palsam ei ole.

Medicum-Alliance 2 esindaja Irina Šadrina ütles, et Promed on toidulisand. "Tegelikult ei ole nii, et rasked haigused kaovad kohe," ütles Šadrina. "Võib-olla ei kao üldse, aga ta leevendab valu, parandab haavu ja tugevdab immuunsüsteemi." Šadrina tunnistas, et firma tegi reklaamiga vea, kuid tahtmatult. "Tegime palsamile reklaami ka Lätis ja Leedus ja proovisime eri tekste. Ei teadnud, et igas riigis on eri seadused."

Ravimiamet võttis Promedi reklaami tellijatega ühendust ning ravimiseadusega kooskõlad töötasid kaks poolt välja uue reklaami, mida avaldatakse üleriigilistes lehtedes. Maakonnalehtedes ilmus aga siiani reklaami esimene, eksitav versioon.

Esimest korda palsamit ostnud pensionär Silvi Birk ei olnud veel kindel, kas usaldab toodet või mitte. "Pidi kõiki haigusi ravima," ütles Birk. "Uskuma peab, see on kõige tähtsam."