vähid (Foto RENE SUURKAEV/EESTI PÄEVALEHT) Foto: Rene Suurkaev
Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Katja Ljubobratets ütles Maitsed.ee portaalile, et Maxima kauplustes on aasta-aastalt laiendatud lisaks lõhele ja forellile ka muude kalade ning mereandide valikut - tarbijate ostukäitumise põhjal võib “uuteks lemmikuteks” lõhe ja forelli järel nimetada krevetilisi: nii keedetud kui keetmata krevetiliste ostukogused on aastaga kasvanud ligikaudu 50 protsenti.
  • Aasta-aastalt kalatoodete tarbimine suureneb, vaikselt kuid visalt - tänavu on aasta esimese 11 kuuga kalatoodetemüük kasvanud enam kui kümnendiku. Seda võrreldes eelmise aasta sama ajaga.
  • Eesti tarbija suurim lemmik on punane kala ehk lõhe ja forell ning seda erinevates kala vormides – jahutatud terve kala, jahutatud filee, kalasteigid ja nii edasi.
  • Maxima kauplustes on aasta-aastalt laiendatud, aga ka muude kalade ja mereandide valikut ning tarbijate ostukäitumise põhjal võib “uuteks lemmikuteks” lõhe ja forelli järel nimetada krevetilisi – nii keedetud kui keetmata krevetiliste ostukogused on aastaga kasvanud ligikaudu 50 protsenti.
  • Veerandi kuni kolmandiku võrra on tõusnud ka tarbijate huvi kalmaariliste – terve kalmaar, kalmaarirõngaste ja kalmaarituubide – vastu.
  • Eelistatuimad tervena müüdavad kalad lõhe ja forelli kõrval on näitsks kuld-merikoger, huntahven ja makrell.
  • Tänavu novembris juba kolmandat aastat korraldatud Kalaturu raames täienes kala- ja mereandide valik Maximas paarikümne nimetuse - kala ning peajalgsete ja karpide - võrra. Populaarseimad eksootilised meresaadused olid krevetiliste kõrval hiidkalmaari kombitsad, kaheksajalad ning erinevad mere- ja rannakarbid.
  • Maxima suurendab kala- ja muude mereandide igapäevast valikut ka kampaaniaperioodi järel, seal hulgas leiab nüüd püsivalt lettidelt kaheksajalgu, sinikarpe ja mitmeid teisi kokkamisrõõmu valmistavaid hõrgutisi.

Kala ja mereandide pakkusmisi vaata Maxima Kalaturult!