Wolt
Kõigi turvalisuse huvides rakendub “kontaktivaba kojuvedu” kõigile Wolti tellimustele automaatselt ning Wolti tellimus jäetakse ukse või sissepääsu ette. See tähendab, et tuleks jälgida äpist/veebist oma tellimuse saabumist ning korjata tellimus ukse tagant alles siis, kui kuller on juba lahkunud.

Vahetult enne tellimuse kinnitamist on “kontaktivaba kojuvedu” võimalik välja lülitada, kuid Wolt palub seda teha vaid väga mõjuva põhjusega. Sellisel juhul saab ühendust võtta Wolti klienditoega, kes aitab välja mõelda turvalise lahenduse.

Veendu, et sinu rakendus on uuendatud.

Wolt

Pea meeles täpsustada enda aadressi, et kuller teaks täpselt, millise ukse või sissepääsu ette toit viia. Selleks:
A. Kui lisad uue aadressi, anna palun täpsed juhised sektsiooni “Juhised kullerile”, mis aitavad kulleril sinu ust leida.
B. Kui soovid uuendada juba olemasolevat aadressi, siis:
1. mine enda profiili alla “Mina”;
2. kerides allapoole leiad “Minu aadressid”;
3. vali aadress, mida soovid uuendada;
4. lisa “Juhised kullerile”.

Selleks, et aidata ära hoida COVID-19 viiruse levikut, on Wolt kasutusele võtnud erinevaid meetmeid. Loe nende kohta sellest blogipostitusest.

Hoidke ennast!