Barbora kampaania teiseks oluliseks reklaamikanaliks sai välimeedia – Hobujaama trammipeatus ning bussipeatuste reklaamipinnad üle Tallinna. Kuidas aga tõmmata välimeediapindadel inimeste tähelepanu? Ka seal oli reklaamiagentuuri idee läheneda pigem ebatraditsiooniliselt ja selle asemel, et selgelt välja öelda, kes me oleme, küsime seda outdooris hoopis möödujatelt. Teatud võtmesõnu kasutades vihjame ühiskonnas palju kõneainet tekitanud teemadele. Vast kõik tallinlased teavad, kui suurt poleemikat tekitasid pealinnas Nolani uue filmi võtted, või kui tulised on viimasel ajal erakondade vahelised hõõrdumised. Nii mõnigi on tähele pannud, kuidas alkoholifirmad end läbi uute alkoholivabade õllede reklaamivad, ja kui murettekitav on inimeste järjest suurenev kehakaal. Need on teemad, mis inimesi kõnetavad ja tähelepanu püüavad. Lisaks sõidab telereklaami ja välimeediaga paralleelselt Tondi-Lennujaama suunal konkreetsete sõnumitega bränditud Barbora punane tramm.

Kampaania eesmärk on tõsta brändi tuntust ja kuna kampaania veel kestab, siis on vara lõplikult hinnata selle mõju, kuid võib öelda, et oleme seni nii agentuuri valikuga kui ka saavutatuga rahul – müüginumbrid on kasvus ja uute klientide registreerumine on tõusnud. Ka oma tuttavatelt oleme saanud positiivset tagasisidet ja meid on märgatud. Eraldi pluss on see, et kampaania on kaasa aidanud inimeste värbamisele Barbora meeskonda, ning meist teatakse rohkem kui enne.
Telli toidu- ja esmatarbekaubad barbora.ee e-poest!

Jaga
Kommentaarid