Chia seemned on suurepärane oomega-3 rasvhapete allikas. Shutterstock
Chia seemned on suurepärased! Nad sisaldavad palju kiudaineid, valke, antioksüdante ja mineraale, sealhulgas kaltsiumi ning magneesiumi. Chia seemned on suurepärane oomega-3 rasvhapete allikas. Siin on kümme soovitust chia seemnete kasutamiseks!

Kuid need pole tavalised seemned. Chia seemnetel on väga spetsiifiline omadus, imades vett muutuvad need geelitaoliseks. See muudab nad köögis katsetamise jaoks uskumatult mitmekülgseks. Chia seemneid saab süüa ja juua. Veelgi enam, need sobivad võrdselt hästi nii magusate kui soolaste toitudega!

Lisage oma toidule chia seemneid ja saage osa nende tervislikest omadustest!

Siin on kümme soovitust chia seemnete kasutamiseks:

1. Krõbeda pitsapõhja valmistamine chia seemnetega on suurepärane alternatiiv traditsioonilisele pitsataignale.

Shutterstock

2. Chia seemned sobivad suurepäraselt ka supi sisse. Lisaks võite neid jahu asemel kasutada hautiste ja pajaroogade paksendamiseks.

3. Miks mitte kasutada chia seemneid riivsaia asemel hakkliha juures burgerite ja lihapallide paksendajana?

4. Lisage oma lemmikteele üks teelusikatäis chia seemneid. Jooge tee ära ja sööge lõpuks ka seemned.

Shutterstock

5. Jogurt on suurepärane hommikusöök, mida annab segada paljude teiste koostisosadega. Proovige jogurtit ka chia seemnetega!

6. Kui järgmine kord muffineid küpsetate, lisage kindlasti ka chia seemneid.

7. Kasutades chia seemneid dipikastmes, saate sellele erinevaid tekstuure anda.

8. Chia seemned on suurepärased ka küpsiste sees. Seemneid küpsistele lisades suurendate nende toiteväärtust.

Shutterstock

9. Chia seemned lisavad kookidele huvitavat tekstuuri ja muudavad need muidugi tervislikumaks!

10. Lisades chia seemneid kaerahelbepudrule, muudad selle veelgi toiteaineterikkamaks.