Foto: Shutterstock
Kuidas vahet teha, kas sööd treeningpäevadel piisavalt või liiga vähe? Kui alljärgnevad tähelepanekud tunduvad sulle tuttavad, siis võiksid oma toitumise üle vaadata!

Eriti rohke ja raske treeningu korral võib olla raske kogu päeva jooksul piisavalt süüa. Kui allpool kirjeldatud olukorrad tunduvad tuttavad, võiksite kontrollida, kas saate kogu päeva jooksul oma söögikordadest piisavalt energiat. Tähelepanekud, mis vajavad reageerimist, pani ritta portaal KuntoPlus.fi.

Pärast treeningut ei söö

Kas oled arvamusel, et treening läheb raisku kui süüa midagi kohe pärast seda? Keha vajab aga uut energiat, et asendada liikumisel tarbitavat ja toimida nii, nagu peaks. Õige toitumine parandab treeningu tulemusi, mitte mingil juhul ei riku neid.

Pidev väsimustunne

Kui tunned end pidevalt väsinuna, siis see võib olla tingitud mitte ainult uneprobleemidest ja stressist, vaid ka liiga vähesest energiatarbimisest. Tasub meeles pidada, et treeningpäevadel eelistab keha pigem veidi rohkem energiat kui tavaliselt.

Ebaregulaarne menstruatsioon

Ebaregulaarne menstruatsioon on häiremärk, millele tuleb õigeaegselt reageerida. Kehamassiindeks võib osutada ebakorrapärasuse põhjustele, kuna see võib sageli olla tingitud ala- või ülekaalust ning söömishäirest, mis kõik mõjutavad ka keha hormonaalset funktsiooneerimist.

Söömine pole põnev

Kui söömine ei eruta sind vaatamata näljatundele või kui söömisega seotud sotsiaalsed olukorrad tunduvad rasked, peaksid otsima professionaalset abi. Ebatervislikud muutused toitumises ja liikumises võivad halvimal juhul põhjustada söömishäireid.