Kui vanasti oli e-Selveris näha aegu nädala jagu ette, siis nüüd on ajaakent pikendatud 10 päevale. Lisaks ajaakna pikendamisele on suurendatud ka sisseostude mahtu, vaadatud üle komplekteerimisahel, palgatud lisatööjõudu ja senisest enam tehakse tööd ka öötundidel.

Ühe meetmena on e-Selveris piiratud mõningate vähem vajalike toodete kättesaadavust ja seatud fookus esmavajalikule.

E-Selveri teenuse kättesaadavusele saaksid oma panusega kaasa aidata tegelikult ka kliendid. “Kui kõik kliendid samal ajahetkel korraga e-poest väga suures mahus kaupu ostavad, tekibki nii kaupade- kui tarneaegade puudus,” nendib Lomp.

Soovitus on, et oma vajadused tuleks hoolikalt läbi mõelda. Ületarbimine ja väga suured tagavarade kogumine, kui see just tõepoolest hädavajalik ei ole, pole mõistlikud tegevused.

“Kui juhtub, et mõnda soovitud kaupa parasjagu valikus ei ole, on tegemist ajutise saadavuse probleemiga, millega aktiivselt tegeletakse” rahustab Selveri juht.

Selveris on tööd saanud üle 200 töötaja teistest Eesti ettevõtetest, paljud neist e-Selveris, kelle panus kasvanud mahtude teenindamise leevendamisse on olnud märkimisväärne. „Oleme väga tänulikud nii Selveri enda töötajatele kui teiste ettevõtete kollektiividest liitunud abikätele,“ tänab Lomp.

Lomp kinnitab ka, et sanitaarhügieeni nõuded ja tarnereeglid on Selveris alati karmid olnud ning otse loomulikult ei tehta ka praegu selles osas järeleandmisi.

“Oleme desinfitseerimise nõudeid täiendanud ja jaganud lisasuuniseid ka kogu kollektiivile. Ning muidugi toimetame kauba koju kliendi soovil kontaktivabalt,” lisab Lomp.