Nordic Honey asutaja ja tegevjuht Kadri Rytkönen ütles, et konkurents oli tihe. “Sellel aastal osales Great Taste konkursil 12 772 toodet. Oleme väga uhked, et sellises konkurentsis eristusid kolm meie toodet ning ühtlasi olime esimene Eesti ettevõte, mis on Great Taste auhinna võitnud. Tahan südamest tänada meie mesinikke, kes on tõeliselt pühendunud oma tööle ning loovad mesilastele just sellised elutingimused, mis võimaldavad niivõrd erilist mett toota.”

Great Taste 2019 auhinna võitsid järgmised kolm Nordic Honey toodet:

1. Late Harvest mesi võitis 2-tähe auhinna ja kohtunikud hindasid selle ülimalt maitsvaks. Kohtunike tagasiside põhjal on “see mesi ilusa kuldse tooniga, lõhnab nagu põld hilissuvel ning on maitselt täiuslik – tunda on õrnu tsitruselisi ja lillelisi noote ning karameljalt magusat maitset.”

2. Spring Is In The Air mesi võitis 1-tähe auhinna, millega hinnati see eriliseks maitseelamuseks. Kohtunike sõnul “on antud mesi ebatavaline ja väga huvitav - tunda on mee õrna aroomi ning tugevat lillelist maitset”.

3. 1-tähe auhinna võitis ka tšilliga maitsestatud maitsemesi “A Sting Of Chilli”, mis kohtunike kohaselt “on kena kuldse tooniga, mõnusalt voolav ning mee magusus vastandub meeldivalt puuviljase ja vürtsika tšilliga.”

Nordic Honey teeb koostööd väikeste mahemesilatega Eesti looduskaitsealade ümbruses, et pakkuda ehedat ja kõrgkvaliteetset mett. Nende mesilate vahetus läheduses ei asu ühtegi suurt maanteed, tehast ega kemikaalidega väetatud põllumaad. Selline elukeskkond võimaldab mesilastel elada rahus ja harmoonias neid ümbritseva loodusega ning tagab, et mesi ei sisalda kemikaale ning on korjatud tervete ja rõõmsate mesilaste poolt.

Nordic Honey tooted on saadaval valitud edasimüüjate juures Eestis, Soomes, Suurbritannias, Saksamaal, Hollandis ja Šveitsis ning veebipoes www.nordichoney.com. Rohkem infot ettevõtte ja toodete kohta leiab ka Nordic Honey eestikeelselt veebilehelt www.nordichoney.ee.