Millist lisandit jogurti juures eelistada? Shutterstock
Värske, tavaline jogurt on juba pikka aega olnud paljude jaoks hommikusöögi lemmik. Kiire, tervisliku ja täidlasena saab seda siledat kreemjat pala nautida iseseisvalt või kombineerituna kõiksugu toitainerikaste ja värviliste koostisosadega. Niisiis, millise lisandiga jogurtit eelistada?

Avokaado

Shutterstock

Tervislikest rasvadest pakatav supertoit avokaado on maitsev ning sobib jogurtiga hästi kokku. Avokaado erineb teistest puuviljadest, kuna sisaldab süsivesikute asemel tervislikke rasvu. Avokaado sisaldab suurel määral kiudained, mis on kasulikud kaalu ja veresuhkru langetamisel.

Aprikoos

Shutterstock

Aprikoos on suurepärane antioksüdantide allikas ja sobib hästi jogurtile lisandiks. Maitsva ja tervisliku kombinatsiooni saad, kui lisad jogurtile aprikoose, metspähklit ja rosmariini.

Kirsid

Shutterstock

Võtke kolm värsket kirssi ja lisage need chia seemnetega segatud jogurtisse. See tervislik maius sisaldab oomega-3 rasvhappeid, kiudaineid, antioksüdante, rauda ja kaltsiumi.

Granaatõun

Shutterstock

Lisage värskele tavalisele jogurtile granaatõunaseemneid ja pähkleid. Mis võiks olla tervislikum ja lihtsam?

Vahtrasiirup

Shutterstock

See kombinatsioon on sõltuvust tekitav! Segage jogurtile röstitud pähkleid ja vahtrasiirupit.

Granola

Shutterstock

Iga jogurt igatseb endale lisandiks granolat - segu, mis koosneb täistera kaerahelvestest, pähklitest, seemnetest ja meest. Kes mett ei soovi kasutada võib segule lisada pruuni suhkrut.

Pirn

Shutterstock

Saad suurepärase maiuse kui lisad jogurtile karamelliseeritud pirni, granola ja sulatatud suhkru.

Šokolaad

Shutterstock

Ole ulakas ja murra jogurti sisse šokolaaditükke, lisa Kreeka pähklit ja piparmünti ning suurepärane suupiste ongi valmis!

Maasikad

Shutterstock

Mis räägib suvest rohkem kui maasikatükkidega jogurt? Jäätis maasikatega ehk, aga idee on kõigile arusaadav!

Banaan

Shutterstock

Banaan on hea südame tervisele ja vererõhule. Banaanid sisaldavad looduslikult probiootikume, mis stimuleerivad kehas heade bakterite kasvu, soodustades soolestiku paremat toimimist ja seedimist. Lisaks aitavad need toitaineid paremini omandada.

Lisa banaani kas tükkidena või püreestatult jogurtile ja saad tervisliku hommikusöögi! Suurepärase maitsekombinatsiooni ja struktuuri annavad jogurtile kaerahelbed, banaan piparmünt ning mesi.