Pealkiri „0 suhkrut” viitab sellele, et jook ei sisalda suhkrut, st on suhkruvaba. Euroopa tervisealaste väidete määruse kohaselt on selline teave lubatud, kui jook sisaldab maksimaalselt 0,5 grammi suhkrut 100 milliliitri kohta. Selle põhjuseks on see, et nii madal suhkrusisaldus ei anna ainevahetusele olulist panust, vahendab portaal EatSmarter.com.

Märge „kerge” on seaduslikult lubatud ainult siis, kui toote teatud toitaineid on „kerge” versiooni puhul vähendatud 30 protsenti. See toitaine võib olla suhkur, aga ka rasv. Näiteks piima-puuviljajookide puhul oleks mõeldav nii ühe kui ka teise vähendamine. Igal juhul peab tootja vähendatud toitaine etiketil nimetama.

Reklaamisõnum „suhkrut pole” tähendab, et joogile pole lisatud suhkruportsjonit. See ei tähenda mitte ainult tööstuslikku suhkrut, vaid ka magustava toimega koostisosade nagu mesi või vahtrasiirup lisamist. Mahlajookide või puuviljamahlade puhul, mis sisaldavad loomulikult suhkrut, märgitakse pakendile „sisaldab loomulikult suhkrut”.

Sõltumata sellest, kas pakendil on märgitud „null”, „suhkruvaba”, „kerge” või „ilma lisatud suhkruta” – tasub toote koostisosi tähelepanelikult vaadata. Kui palju suhkrut jook sisaldab, leiab toitumistabelist, mis on toitumisalase teabega toodete puhul kohustuslik. Alates 2016. aasta detsembrist peab see teave olema igal alkoholivabal pakendatud karastusjoogil.