Foto: Shutterstock
Mõnele on toiduvalmistamine puhas lõõgastus, teise jaoks elustiil ja kolmandale igapäevane tegevus. Kas olete kunagi pliidi ääres seisnud ja endalt küsinud: kuidas paremini süüa teha? Vastus: harjutamine teeb meistriks. Ja see õnnestub veelgi paremini järgmiste näpunäidete abil!

Kasutage häid koostisosi

Foto: Shutterstock

Paremini süüa teha tähendab ka paremaid sisseoste. Toidunaudingu kogemiseks ei pea alati gurmeeretsepti järgi kokkama. Toidunautlejatele saate rõõmu valmistada ka lihtsate roogadega kui kasutate häid koostisosi.

Hankige värskeid ürte ja puu- ning köögivilju. Hooajaline toidukraam maitseb paremini ja ühtlasi käitute keskkonnateadlikult! Näiteks kohalikud kurgid ja tomatid on palju intensiivsema maitsega kui pool maailma ringi rännanud köögiviljad, soovitab portaal Kuechenquelle.de.

Tarbige kohalikku maheliha. See on tervislikum, loomi peetakse liigile sobivalt ja keskkonnasõbralikult. Kui teil on kvaliteetne lihatükk, peate seda maitsestama ainult soola ja pipraga, ärge praadige seda liiga kaua ja roog on ideaalne.

Kas soovite süüa paremini teha ja eelistatavalt nagu professionaal? Siis on oluline ka õli. Nii et varuge oma kööki kvaliteetne toiduõli!

Investeerige kvaliteetsetesse seadmetesse

Kui soovite paremini süüa teha, siis vajate õigeid tööriistu, sest sibula lõikamine pole nüri noaga lihtsalt lõbus. Puhtalt lõikamisel on liha hapnikuga paremini varustatud ja seetõttu on selle maitse intensiivsem. Investeerige headesse pottidesse, pannidesse ja nugadesse.

Igal asjal on oma õige koht

Foto: Shutterstock

Köögis on oluline: mise en place. See on ettevalmistus enne tegelikku toiduvalmistamist, mida on lihtne rakendada ja see viib kokkamise sootuks teisele tasemele. See töötab nii:

  • Lugege retsept läbi ja mõelge välja, mida vajate
  • Asetage potid ja pannid pliidile ning valmistage ette muud köögiriistad
  • Vajadusel teritage nuga
  • Kaaluge vedelad ja kuivad koostisosad
  • Lõigake köögiviljad jms väikesteks tükkideks
  • Pange kõik õigesse kohta, kus saate hõlpsalt koostisosadeni jõuda
  • Alles seejärel lülitage pliit ja vajadusel ahi sisse
  • Alustage toiduvalmistamist

Protseduur sobib eriti hästi, kui soovite valmistada keerukaid retsepte pühade või pidustuste jaoks nagu professionaal. Iga restorani köök töötab niimoodi.

Jätkusuutlikkus köögis

Kõik köögijäätmed ei pea minema otse prügikasti. Saate kasutada nii seemneid, rohelist osa kui koori:

• Papaiaseemnetel on väidetavalt seedimist soodustav toime. Kuivatage neid ahjus umbes kolm tundi temperatuuril 50 ° C ja jahvatage seejärel. Nii et teil roogade jaoks uus kergelt piprane maitseaine.

• Nuikapsa lehti saab blanšeerida, külmutada ja kasutada rohelise smuuti värskendava alusena.

Tänu sellistele ideedele saate oma roogi vürtsitada või lisada nendele maitsvaid nüansse.

Toidu maitsmine on oluline!

Foto: Shutterstock
Koostisosade maitse ühtlustumine määrab roa. Kuna toiduvalmistamise ajal maitsed muutuvad ja arenevad, siis on oluline, et maitseksite sööki. Vedeliku aurustumisel on roog soolane. Mida kauem see küpsetab, seda rohkem haput kaotab. Nii et maitsestamine on väga oluline, kui soovite paremini süüa teha. Kas lisada veidi vett või veidi soola? Veel karrit või on toit juba liiga tuline?Mõnikord võib tekkida tunne, et midagi on puudu. Proovige lisage toidule veidi hapet tsitrusviljade või äädika kujul. See muudab maitse palju intensiivsemaks.

Targalt maitsestamine

Maitsetaimed ja vürtsid annavad toidule peensuse.

• Tükeldage värskeid ürte ise ja lisage need alles lõpus söögikorra juurde. Nii säilivad toitained!

• Vajadusel jahvatage pipart värskelt veskis või uhmris. Soovi korral võite pipraterad pannil lühidalt ilma õlita röstida. Nii maitseb pipar aromaatsemalt!

• Väike kogus sidrunimahala teeb mõnikord imesid ja annab toidule viimase lihvi. See tähendab, et erinevad aroomid tulevad välja intensiivsemalt. Kuid olge kogustega ettevaatlik!

Lisage vürtse toidule õigel ajal:

• Paprika võib õliga praadides kibedaks muutuda. Kasutage seda pigem maitsestamiseks.

• Soola lisatakse supile, kastmele ja puljongitele vahetult enne serveerimist, et roog liiga soolaseks ei muutuks. Keetmine vähendab potis vedelikku, kuid vürtsikogus jääb alles.

Jälgige hoolikalt retsepti

See nipp paremaks küpsetamiseks võib tunduda tühine. Kuid see töötab. On inimesi, kellel on loomulik anne teada, millised koostisosad ja vürtsid sobivad omavahel hästi. Kõik teised peaksid retseptist kinni pidama. Isegi kui peate uuesti poodi minema, et päevalilleõli asemel osta oliiviõli, või piiniapähklite asemel pistaatsiapähkleid. Pidage kinni küpsetusaegadest, sest krõmpsuvad porgandid on maitsvamad kui üleküpsetatud. Liiga palju tšillit võib teha roa tõeliselt kuumaks. Sellised pisiasjad loevad!

Harjutamine teeb meistriks

Kui teete harva süüa, on kõige parem alustada lihtsamatest toitudest. Enne brüleekreemiga jms katsetamist proovige kätt lihtsate retseptidega.

Õppige põhilisi võtteid, nagu köögiviljade tükeldamine, liha röstimine või sibula tükeldamine.

Ärge alustage proovisõitu enne külaliste õhtusöögile kutsumist! Piisava aja ja harjutamise abil saate varsti paremini süüa teha!

Lõbutsege!

Toiduvalmistamine on alati seotud loovusega. Toiduvalmistamine on armastus. Kui soovite paremini süüa teha, võite julgelt katsetada, retsepte muuta ja luua omanäolisi toite. Peaasi, et see oleks lõbus! See on eriti kasulik, kui teil on sahvris varuks vaid mõned koostisosad ja pole aega ega energiat ostlemiseks. Nii saate teha sellest, mis teil on, uue ja maitsva roa. Ülim kokkamiskogemus!