Foto: Shutterstock
Arvatavasti olete avokaado headest, tervisele kasulikest omadustest teadlik. Vahel on mõne toidu valmistamisel vaja ainult poolt avokaadot, kuna ülejäänud osa oksüdeerub kiiresti ja kaotab värvi, siis järgmise nipi abil saate seda vältida.

Avokaado on rasvane puuvili, see sisaldab rohkelt lisaks B-grupi vitamiinidele ka vitamiini E ja väärtuslikke küllastumata rasvhappeid. Väiksemas koguses sisaldab see ka magneesiumi, mangaani, vaske, rauda, tsinki ja fosforit. Avokaado on tervislik ja aitab isegi kaalust alla võtta, sest hoiab kenasti nii insuliinitaset kui ka pakub pikaks ajaks täiskõhutunnet. Kui teil jääb toiduvalmistamisel pool avokaadot üle, siis teine pool muutub kiiresti pruuniks ja oksüdeerub õhus. Siin tuleb appi järgmine nipp!

Poole avokaado värskena hoidmiseks jätke kivi lihtsalt puuvilja sisse ja mähkige see toidukilesse ning hoidke kuni edasise kasutamiseni külmkapis. Avokaado sees olev kivi on kaetud ensüümidega, mis takistavad vilja pruunistumist. Nii lihtne see ongi, kirjutatakse portaalis Kochbar.de

Soovite, et avokaado valmiks kiiremini?

Ehk olete avokaado kiiremaks küpsemiseks kuulnud selle koos banaaniga paberkotis hoidmisest? Pange avokaadod järelvalmimiseks koos banaaniga paberkotti ja hoidke toatemperatuuril, sest siis saab banaanist eralduv küpsemisgaas etüleen tõhusamalt toimida. See nipp töötab ka koos õuntega!