Pexels
Kui väsimus ärevaks ja pahuraks muudab, kannatavad tihti esimesena just lähisuhted. Ajanappusel või stressil ei peaks siiski laskma oma suhet õõnestada. Kui need neli asja kuuluvad sinu igapäevast harjumiste hulka, siis, hoiad sa oma suhte tugeva, armastava ja õnnelikuna.

1. Käige koos söömas või veelgi parem, kokake koos

Peaaegu iga suhetele keskenduv abiraamat soovitab paaridel harjutada sisse harjumus päevas vähemalt korraks koos rahulikult maha istuda ja teineteisele aega ning tähelepanu osutada. Ja mis oleks parem lahendus, kui ühine söömaaeg. See pakub sulle võimaluse korraks puhata ning nautida teineteisega koosolemise ja hea toidu hüvesid — positiivsed emotsioonid on garanteeritud!

2. Helistage või saatke vahetevahel teineteisele sõnumeid

Üksteisest eemal olles on väga armas päevas korra-kaks uurida, kuidas teisel läheb ja temaga veidi enda päevaseid emotsioone jagada. Lühike aga armas kõne või sõnum lõunapausi ajal näitab hoolimist ja teeb igaühe päeva rõõmsaks. Isegi kui ühel teist on kiire ja tal pole võimalik kohe vastata, on tegu see, mis loeb ja südant soojendab.

3. Musid ja kallid

Just intiimsus on see, mis eristab sügavat sidet kergekaalulisest suhtest. Sellepärast on oluline üksteist kallistada ja musitada. See ei tähenda alati iga puudutusega kaasnevat kirehoogu, kuid sellised pisikesed tähelepanuavaldused säilitavad lähedustunnet ja kirge. Üks hommikune mahlane musi huultele annab meeleolu terveks päevaks!

4. Naermine

Naermine on kõige odavam ja tõhusam esmaabi, mida iga inimene oma ellu vajab. Olgu teie ühiseks naeruallikaks laste humoorikate ütlemiste meenutamine, kohtamiseaegne tobe tantsuliigutus või teie lemmik telesari, aga naeru täis hetked tuleks hea suhte hoidjana oma päevakava sisse mahutada küll.

Kui aga tunned, et olete teineteisest juba tasapisi kaugenemas, siis on kolm asja, mida sel juhul teha. Vaata SIIA!