Alustuseks tuleb poistel üles leida teisel korrusel asuv salapärane kapp, kuhu päike peitust mängides kogemata luku taha jäi. Kapiukse võti on aga murdunud ja laste ülesanne on võtmekillud üles leida. Selleks tuleb lahendada rida ülesandeid, iga vastus annab ühe võtmekillu, kuni lõpuks saabki kokku võti, millega päike kapist välja päästa.

Esimese ülesandena tuleb nutiseadmes pusletükkidest kokku panna kapi muster. Poisid kükitavad kapi ette maha, uurivad selle ukse mustrit ja asuvad samal ajal kärmelt ekraanil näppe liigutama. Marten saab tükid paika ja esimene võtmekild ilmub ekraanile. Edasi tuleb otsida saalides olevatelt teostelt üles kõik linnud ja loomad, keda on kapimustril kujutatud. Poisid tegutsevad tõelise hasardiga, jalutavad taieste vahel, et alustuseks linnud ja seejärel juba hobune üles leida. “Vaata, kui ägedad värvilised majad!” hõikab Marten ühe maali ette pikemalt peatuma jäädes. Kuid hobust seal majade vahel küll ei ole.