Doreli sõnul on poistele ilusaid riideid üpris raske leida, kuid talle on järelturul uudistamisest ja heade diilide otsimisest saanud juba hobi. “Internetis osteldes on mu kindlad lemmikud Facebooki müügigrupid, näiteks Scandic Kids Style, Gugguu & Mini Rodini ja Buduaari turg.” Dorel rõhutab, et järelturul tegutsedes tuleb väga kiire olla. Heade brändide kohta kehtib reegel: kes ees, see mees. Paremad palad kaovad minutitega.

Tema on oma lemmikmüügigruppidele peale pannud teavitused, s.t ta saab telefoni teate, kui uus asi on müüki pandud. Nii on võimalik ruttu reageerida. Doreli kindel reegel on, et enne ostu veendub ta kauba originaalsuses ja korralikkuses. “Küsin palju lisainfot ja pilte. Võimalusel teen tehinguid käest kätte. Prügikastikaupa pole mõtet kokku korjata.”

Dorel rõhutab, et kui osata järelturul liikuda ja äritseda, ei tähenda stiil ja kvaliteet ilmtingimata kõrgeid hindu. “Näiteks olen ma Aronile ostnud Tommy Hilfigeri 200eurose talvejope vaid 35 eest. Tuleb lihtsalt üles leida õiged lehed, müüjad ja kaubad – lõpuks tekib vilumus!”

Keskkonna- ja rahasääst

Miks osta lasteriideid järelturult? Muidugi et säästa raha ja keskkonda. Lapsed kasvavad ruttu ja üks väike laps ei suuda kõiki rõivaid kasutuskõlbmatuks kanda. Sageli on need pärast üht ja isegi teist beebit veel täiesti korralikud. Miks siis sama kleiti-püksipaari juurde toota ja osta, kui seda üht saab veel mitu last kanda.

Kasutatud riiete puhul saad veenduda kauba kvaliteedis – kui vaatad mitmenda ringi toodet, näed, kas värvid on säilinud kirkad ning õmblused on sirged ka pärast teist ja kolmandat pesu.

Järelturul pidevalt tegutsevad ostjad ja müüjad kinnitavad kui ühest suust, et kõige kasulikum on soetada tuntud brändide toodangut. Esiteks on bränditoodangul hea kvaliteet, mistõttu see peab kauem vastu. Lisaks on üpris kindel, et pärast eseme väikseks jäämist ei teki edasimüügiga probleemi.