20 küsimust
Esimene mängija peab mõtlema mingile asjale, olgu see siis loom, taim või midagi muud. Teised mängjjad hakkavad kordamööda esitama küsimusi, millele saab vastata ainult jah või ei. Küsimused võivad olla näiteks “Kas see lendab?” , “Kas see kasvab metsas?” jne. Kui mängijad on esitanud kokku 20 küsimust, saab iga mängija võimaluse ära arvata, millega tegemist. Mäng arendab tähelepanu ja aitab harjutada sõnastamise täpsust.

Arva ära lemmikmuusika
Esimene mängija ümiseb oma lemmikfilmi või -seriaali tunnusmuusikat, teised peavad ära arvama, millega tegemist. Kui läks täkkesse, laulavad kõik teema lõpuni. Seejärel jätkab esimene õigesti arvaja mängu, esitades teistele oma lemmikpala.

Variatsioon: isa või ema paneb mängima näiteks klassikalise muusika kogumikplaadi ning ühiselt arvatakse ära, millise muusikapalaga tegemist, kes on selle autor ning millisest suuremast teosest see pärineb (avamäng, aaria jm.). See mäng nõuab lapsevanematelt põhjalikumat ettevalmistust ent on olulise tähtsusega lapse avarama maailmapildi kujundamisel.

Mälutrenn
Esimene mängija alustab: “A nagu —” täites lünga mistahes A-tähega algava sõnaga, näiteks “aasta.” Järgmine mängija nimetab mõne B-tähega algava sõna, näiteks “banaan”, kuid ta peab kordama ka eelmise mängija öeldud A-tähega sõna: “A nagu aasta, B nagu banaan”. Mäng jätkub, kuni võetakse läbi kogu tähestik. Tähestiku lõppu jõudes loeb viimane mängija ette kõik seniöeldud sõnad. Väiksemate laste puhul tasub mängu jaotada mitmeks osaks; korraga võetakse ette 5-6 tähestiku tähte. Selle mänguga õpivad lapsed tähestikku tundma ning suurendavad ja kinnistavad oma sõnavara.

Salakoha ralli
Selle mängu jaoks oleks vaja tavalist paberil maanteekaarti. Mistahes vana kaart sobib. Esimene mängija valib kaardilt mõne asula, järve või muu koha ja teatab teistele mängijatele selle nime. Järgmisel mängijal on 60 sekundit aega selle salapärase koha kaardilt leidmiseks. See mäng õpetab kaarti lugema, orienteeruma ja reisi planeerima.