.
Sportlik mäng, seltskondlik ajaviide, meelelahutus ja enamgi veel. Golfirajal veedetakse tunde värskes õhus ja meeldivas seltskonnas – see maandab stressi ja hävitab kaloreid.

Golfi kohta on levinud eelarvamus, et see pole võrreldav sportlikumate aladega. Samas kulutatakse golfirajal nelja tunniga sama palju kaloreid kui metsas kümmet kilomeetrit joostes. “Golfis tegutsed sa pikema aja jooksul ning see mõjub väga tervislikult, aidates vältida südame-veresoonkonnahaigusi ja rasvumist,” selgitab Niitvälja Golfi tegevjuht Kristo Tohver. “Golf on ka tugev stressimaandaja. Mängides on vaja kontsentratsiooni, sest muidu ei saa palli piisavalt lendu – mängides on garanteeritud väljalülitumine kogu ülejäänud maailmast.”

Golfi eristab teistest aladest mängukeskuste kaugus – need on rajatud linnast välja loodusesse. Rahulik keskkond soodustab keskendumist ja energia taastamist ning värskes õhus liikumine annab positiivseid emotsioone. Golf sobib kõigile sõltumata eesmärgist ja vanusest ning täidab nii sportlikku kui ka meelelahutuslikku rolli.

Sportlikult poolelt arendab see mäng eelkõige kerelihaseid, aga vastupidavust juurde ei anna. Golfi mängides on pulss pigem aeglane ja kui soovid rohkem võhma, võid treeninguplaani lisada jooksu või mõne intensiivsema kardio­treeningu. “Kõige enam saavad trenni külgmised kõhulihased. Golfiga alustades tunned kindlasti, et väsid kaheksateistkümne raja peale väga ära, kuna sa ei ole harjunud nii pikalt keskenduma ja pingutama. Golf treenib palju silma-käe koordinatsiooni ja arendab mentaalselt. Mäng muudab sind rahulikumaks ja kannatlikumaks.”