.
Supermodellid viitavad oma hea vormi saladusi paljastades sageli pilatesele. See treeningustiil aitab ka tervisehädade korral. Pilatesega alustamiseks on alati õige aeg, pole vaja peljata, et sa hakkama ei saa — vilumus tekib harjutades.

Pilatese rajaja on sakslasest poksija, fitnessi- ja enesekaitsetreener Joseph Pilates, kes lõi selle treeningustiili 1920. aastatel, et aidata esimeses maailmasõjas vigastatutel taastuda. Pilates tagab kontrolli keha üle, samuti erksa meele. See arendab jõudu, painduvust ja lihastoonust, rõhudes keha, eelkõige selja pikendamisele ja venitamisele. Pilatese jõukese on õlgade ja vaagna vahele jääv keha keskosa.

Oma haiguse pärast pilateseni jõudnud Peter Napoliello oli tulemustest nii vaimustunud, et leidis enda sõnul pilatese näol jumala. Peter õppis Joseph Pilatese protežee Romana Kryzanowska käe all ja on nüüd ise hinnatud treener. Peter peab oma missiooniks Joseph Pilatese algse töö säilitamist ja edasiandmist.

Peteri sõnul pole kõik pilatese nime kandvad praktikad ühe­sugused. Kuna Joseph Pilates ei kaubamärgistanud oma loodud kontseptsiooni, siis nii kasutataksegi ühisnimetajat pilates ka treeningute kohta, mis klassikalise pilatese alla ei kuulu.

Peter praktiseerib klassikalist meetodit ja tema motoks on kehade muutmine ja mõtete ümberkorraldamine. Tema juures saad osaleda mattidel läbiviidavates rühma­tundides, paaristreeningutes ja ka individuaalseanssidel Gratzi masinatel. Spetsiaalselt pilateseks loodud masinad on kokku pandud Joseph Pilatese täpseid juhiseid järgides ja need võimaldavad saavutada uskumatuid tulemusi. Eri vajaduste ja soovide jaoks on valikus üle 500 harjutuse, seepärast nimetab Peter niisugust masinat ka teraapiliseks vahendiks.