Kehalise kasvatuse tund on just kodukoolis eriti oluline, sest liikumist toimub kodus veel vähem kui tavakooli tingimustes. Aga kuidas seda piiratud tingimustes teha?

Lähtume sellest, et laps istub kodus palju sundasendis. Meie kehad aga on loodud liikuma ning liikumiseks on vaja lihaseid. Kui osad lihased jäävad passiivseks või alatoonusesse, hakkavad lapse liikumist juhtima kompensatoorsed süsteemid. Selle tulemusena jõuavad minu juurde abi saama juba 10-aastased lapsed "suurte inimeste muredega" nagu selgroo kõverus, kaelamured jne.

Selle ärahoidmiseks tutvustan lihtsat harjutuste jada, mille käigus saavad lapsed käivitada keha kui tervikut. Soovitan neid harjutusi teha igapäevaselt!

Mõistagi peame oma laste normaalseks arenguks tagama neile loomuliku liikumise õues, kus nad saavad vabalt ronida, joosta, hüpata. Tänased lapsed ei liigu isegi veerand sellest, kui palju liikusid inimesed veel paarkümmend aastat tagasi. Ehk siis - võimalusel mürage ja möllake õues veel lisaks!
Mürage koos! Sest nagu siit videostki näha, elab laps meie sees edasi ka suure inimese kehas.

Olge hoitud, rõõmsad ja terved!

Britt Normet on 18-aastase kogemusega pühendunud pilatese meister, kes on õppinud tehnikat Joseph Pilatese õpilase Romana Kryzanowska juures New Yorkis ning täiendanud end jooksvalt maailma tippspetsialistide käe all.