Tänases olukorras on kõige tähtsam hoida korras oma immuunsüsteem.
Kas sa teadsid, et Joseph Pilatesele ei hakanud külge Hispaania gripp, mis jõudis 1918. aastal pea iga neljanda maailmas elava inimeseni? Ta viibis sel ajal vangilaagris, kus viis läbi regulaarseid treeninguid endale ja oma kaaslastele.

Tuhanded vangid kaotasid elu viirusele Isle Of Man laagris, aga väidetavalt mitte keegi nendest, kes käis Pilatese juures regulaarselt trennis. Loe lisaks Joseph Pilatese elulooraamatust

Jah, see ajalooline väide on julge ja tundub uskumatu, aga kuidas me üldse anname endale lootust ja elujõudu, kui me ei usu! Milles seisneb pilatese tehnika ime, kui seda korrektselt ja algupäraselt harrastada?

Meie immuunsust reguleerib lümfisüsteem. Lümfisüsteemi ülesandeks on tuvastada viirused, bakterid ja muud võõrkehad meie kehas. Selleks, et lümfiringlus oleks tagatud, on vaja õigesti stimuleerida paari spetsiaalset lihast, mis pumpavad lümfisüsteemi liikuma. Need lihased on kõhu ristilihas (see lihas saab käivitatud läbi terve pilatese süsteemi ning harjutuste õige järgnevuse) ja säärelihas.
Jah, Joseph Pilates oli geenius. Nende kahe lihase koostöö ei olnud juhuslikult integreeritud tema täpsesse tehnikasse.

Kallid naised, siin on teile minupoolne esimene harjutuste jada, mille abil stimuleerime kere lihastikku ja siseelundeid. Aktiveerime mürkide väljutamise protsessi, mille tulemusena paraneb immuunsus, ja läbi spetsiaalse hingamise varustame keharakke hapnikuga. Tehke igaüks kaasa oma rütmis, oma jõuga! Palun jälgige, et kael poleks pinges ning kusagilt ei oleks valus.

Olen pilatese tehnikat omandanud viimased 18 aastat, alustasin Pariisis, kust kolisin Ameerika Ühendriikidesse. Mul õnnestus 2006-2013 õppida Romana Kryzanowska käe all New Yorgis. Romana oli Joseph Pilatese õpilane, kellele ta pärandas selle edasiõpetamise õiguse. Mäletan, kuidas 84-aastane Romana ütles 2007. aastal Las Vegases toimunud konverentsil, et temagi endiselt avastab selle tehnika sügavusi ja nüansse. Selle meelsusega olen ka ise end harinud ning olen väga rõõmus ja tänulik, kui saan seda teiega jagada.