Kike Vega / Unsplash
Kui ka sina lubasid uuel aastal trennile rohkem rõhku panna, loe neid kavalaid soovitusi, kuidas reel püsida.

1. Leia endale eeskuju

Kuigi meile rõhutatakse pidevalt, kuidas me ei tohiks end oma vaimse tervise huvides teistega võrrelda, siis kui rääkida trenni eesmärkidest, võib enda võrdlemine teistega hoopis abiks olla, sõnab Hollywoodi treener Ramona Braganza, kes on töötanud näiteks Jessica Albaga. Võti peitub selles, kellega ennast võrrelda. Ära vaata oma 23-aastast joogatreenerit või tippsportlasest sõpra. "Minu jaoks on motiveeriv eeskuju mu ema. Ta on kaheksakümnendates eluaastates ja annab zumba-tunde. Kui tema saab hakkama, saan ka mina," selgitab treener.

2. Keskendu positiivsele

Uuringud näitavad, et treeningujärgne positiivne kokkuvõte võib olla abiks eesmärkide saavutamisel. Kui oled professionaal, saad ilmselt hakkama ka negatiivse tagasisidega, aga enamike inimeste jaoks on siiski positiivne tagasiside see, mis aitab pühenduda. Kui inimene ei tunne, et tal läks hästi, ei taha ta ilmselt ka trenni tagasi pöörduda. Siinkohal tulebki abiks enese kiitmine. Hüpnoterapeut Kim Vincent soovitab pärast iga trenni endale öelda, et "mul on hea enesetunne", "ma näen, kuidas ma muutun tugevamaks" ja "ma tunnen saavutusest mõnu". Ükskõik, mida sa teed, ära keskendu raskusele.

Loe lisaks: 6 peamist põhjust, miks uue aasta lubadused ei tööta

3. Premeeri end

Sa võid ennast motiveerida ka väikeste preemiate abil. Näiteks kiiresti kättesaadav tasu, nagu maitsev Kreeka söök pärast spinningu tundi, on suuremaks motivatsiooniks, kui ahvatlev saapapaar, mille saad osta alles siis, kui oled kuu aega järjest kolm korda nädalas trenni teinud. Miami päritolu treener Christa DiPaolo, kelle kihlatu on sommeljee, ütleb, et armastab veini ja šampanjat. "Minu jaoks on preemiaks õhtune pokaal šampanjat," toob ta näite.

4. Pane kirja

Kui armastad to-do listide koostamist, siis pane ka trenn kirja. Pärast saad nautida rahulolutunnet, mis kaasneb tegevuse maha kriipsutamisega või riskida ärevustundega, kui näed, et üks asi jääb täna tegemata.

5. Leia keegi, kellele toetuda

Trennisõber ei pea tingimata olema inimene, kellega koos trennis käite. "Minu trennisõber elab Connecticutis ja me pole kunagi koos treeninud, aga ta teab, et tema töö on mind tagant utsitada, kui mul pole tuju. Ma helistan talle ja ütlen, et ma pole motiveeritud ja ta innustab mind," selgitab pilateseklubi omanik Alycea Ungaro.

Allikas: Vogue