Foto: Shutterstock
Toiduainetega hästi varustatud köögis saab kiiresti valmistada maitsva roa. Ja mis kõige parem, ära jääb tüütu ja aeganõudev poeskäik!

Hea toidutagavara tuleb abiks ka üllatuskülaliste saabudes. Kui munadest, jahust ja piimast-keefirist valmivad kiirelt pannkoogid, siis näiteks pasta carbonara jaoks piisab ainult pastast, munadest, juustust ja peekonist. Hea toidutagavara võimaldab kiiresti maitsva eine lauale panna!

Vaata lisaks: RETSEPTID | Pasta carbonara – lihtne roog 4 erineval moel, ka gluteeni-, laktoosi- ja kaseiinivaba!

Millega peab toiduainete läbimõeldud hoiustamise puhul arvestama?

Koostage varud ja täiendage neid vajadusel, sest heal planeerimisel on palju eeliseid!

Aja kokkuhoid

Kui teil on kodus head toiduvarud, siis te ei pea pidevalt käima supermarketis, mis tähendab nii aja kokkuhoidmist kui ka viiruste perioodil vähemat lävimist teiste inimestega. Heaks abiks on nädalamenüü planeerimine, nii teate oma järgmist toidukorda täpselt ette!

Foto: Shutterstock

Sooduspakkumised

Kui teil on kodus toiduainete suuremaks hoiustamiseks ruumi, siis jälgige sooduspakkumisi. Nii on võimalik taskusõbraliku hinnaga suuremates kogustes toitu soetada. Külmutage talveks ette värskeid hooajalisi puu- ja köögivilju, mida saagikoristuse ajal saab suuremates kogustes hea hinnaga osta.

Millised toiduvarud võiksid kodus olla?

Maitsestamiseks

Sool, pipar (valge ja must), karri, paprikapulber, pune, tüümian, majoraan, muskaatpähkel, loorberilehed, tomatipasta, ketšup, palsamiäädikas, mesi.

Külmkapis

Munad, või, piim, naturaalne jogurt, hapukoor, koor, peekon.

Kuivained

Foto: Shutterstock
Jahu, erinevad pastatooted, riis, manna, läätsed, tärklis, riivsai, kartulijahu, kaera- ja maisihelbed, suhkur (valge ja rafineerimata suhkur, tuhksuhkur), küpsetuspulber, vanillisuhkur, kuivatatud pärm, kohv, tee, kakao, näkileib.

Külmutatud toiduained

Ürdid, kalafilee, kana, külmutatud marjad, mure- ja lehttainas, rohelised oad.

Puu- ja köögiviljad

Kartul, porgand, sibul, sidrun, õun, juurseller, porgand, porrulauk.

Konservid ja hoidised

Tomat, kikerherned, mais, oliivid, ananass, pesto, kurgid, kookospiim, moos.

Õlid

Päevalille või rapsiõli, rafineerimata oliiviõli, kookosõli.